Hoe kunnen we helpen?

Korte Keten Businessmodel 2.0; Neked Term

You are here:
← All Topics

Eszter Molnár, de eigenaresse van Neked Terem, vond op 39-jarige leeftijd dat het tijd was om iets te veranderen, dus kwam ze op het idee om kwaliteitsproducten van kleine producenten aan ontvankelijke klanten te leveren, omdat we graag goed eten. Zij begon met de producenten te praten terwijl zij de kinderwagen duwde, nu geeft zij leiding aan een team van ruim 10 mensen, houdt hij zich vooral bezig met marketing, maar als het nodig is, levert zij ook. Dit is wanneer zij ziet wie hun klanten zijn, “de webshop is een beetje gezichtsloos”, daarom vindt zij hun winkel op Bécsi út leuk, omdat zij daar klanten kan ontmoeten. Eszter heeft veel ideeën, misschien gaan er nog meer winkels open, maar het is ook mogelijk dat ze zich gaan versterken met eigenmerkproducten. Hun website is het Mekka van bewuste kopers, waar zaken niet alleen zaken zijn, maar ook het levensonderhoud van veel kleine producenten verzekert.

Zie verder hier

Table of Contents